البته که این تمام من نیست

من از آنهایم , آنهایی که میمیرند حین دوست داشتن ...

البته که این تمام من نیست

من از آنهایم , آنهایی که میمیرند حین دوست داشتن ...

البته که این تمام من نیست

اینستاگرام , توییتر , تلگرام , فیسبوک و ... خیلی جاهای دیگه وجود داره تو فضای مجازی برای دیده شدن برای حرف زدن و برای به اشتراک گذاشتن ولی من نه میخوام دیده شم نه میخوام حرفام خونده شه فقط میخوام اینجا خودمو روحمو احساساتمو خالی کنم سبک شم ... نیاز دارم با کسی حرف بزنم ولی هر کسی یه برداشتی داره ... اینجا خودمم تنهایی ... بدون قضاوت بدون تنش و استرس ..
شاید گاهی کساایی هم ببینن ولی این دیده شدن برام راحت تره تا جاهای دیگه ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سریال بازماندگان The Leftovers

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۲۲ ق.ظ

چند روزی هست سریال the leftovers یا بازماندگان رو تموم کردم ...

گل سر سبد تمام سریال هایی که دیدم ...

 

ژانر درام و امتیاز IMDB 8.3

 

نمیدونم چرا به این سریال زیاد توجه نشده ؟؟؟؟ باید کنار بهترین سریال ها قرار میگرفت...

تو یه جایی دیدم در موردش نوشته الماس ناشناخته در ایران ...

انقدر خوبی و نقاط قوت و هزاااااار تا قشنگی داره که واقعا نمیدونم از کجا شروع کنم ...

 

اول از همه از موسیقی بی نظیرش بگم  بگم که این سریال رو به یه شاهکار تبدیل میکنه ، موسیقی زیبا و گوووش نواز مکس ریشتر افسانه ای ....

تا مغز استخون نفوذ میکنه ...

 

در مورد داستان فیلم بخوام بگم که غم زیااااادی (و صد البته زیبا) تو تک تک ثانیه های سریال هست پر از حس افسردگی ...

میخوام مرگ رو مثال بزنم ولی مرگ به همه چی پایان میده این سریال یه حسی مثه سرطان داره...

تو رو با خودش میکشه تو عمیق ترین قسمت درد و رنج ... باهاش غرق میشی ولی نمیتونی خودتو بکشی بالا یعنی نمیخوای که بکشی ...

آروم آروم تمام حس رنج و غمش رو بهت تزریق میکنه ...

یهو چشمتو باز میکنی میبینی شدی یه بخشی از داستان ، انگار که کنار شخصیت اصلی نشستی و یه دنیا افسردگی و غم رو دوشته ...

حس شیرینیه ... تجربه فوق العاده ای بود ....

سریال تبدیل میشه به یکی از اعضای بدنت که اگه نباشه همه چی تمومه .....

من تجربه خودم رو از دیدن این سریال گفتم ، دوست ندارم حتی ذره ای از داستان اصلی رو بگم و نقدش کنم ؛ حیفه که اسپویل بشه ...

ارزش هزار بار دیدنو داره ...

به جرات میگم سریال هیچ نکته ی منفی نداره ...

شاید برای یه عده چند قسمت اول یکم کند پیش بره ولی حیف میشد اگه ریز به ریز همه چی رو نشون نمیدادن ، اینو آخر سریال متوجه میشین که چقدر هر ثانیه با ارزش بوده ...

 

 

کسانی که عزیزی رو از دست دادن توصیه میکنم حتما این سریالو تماشا کنن واقعا نشون میده که چطور بعد عریزانمون با رنج و غصه ای که وجود داره کنار بیایم ...

درسته سخته ولی درد و رنج همیشه وجود داره و هیچ وقت از بین نمیره ، خاطراتشون همیشه هست ولی خب میشه باهاش کنار اومد ...

به قول یه نفر  که میگفت یه جایی رنج و غم تبدیل میشه به دوستت ، میشه کنارش چای نوشید ، میشه کنارش فیلم تماشا کرد ، باهاش بیرون رفت و در انتهای شب بهش شب بخیر گفت و کنارش خوابید ...

نباید اجازه بدی نابودت کنه ، درد و رنج همیشه وجود داره و نمیشه انکارش کرد ولی باید باهاش کنار بیای سخته ولی شدنیه ...

 

از معرفی فیلم به کجا رسیدیم ....

شاید همه ی این حرفا به خاطر حسیه که سریال بهم داده ... یاد میده که هر چقدرم دنیا عذاب آور باشه بازم چیزایی هست که به خاطرش باید به زندگی ادامه بدی ...

 

ابن لینک یکی از آهنگ های بی نظیرشه...

احتمالا به شکل لینک باز نکنه میتونین آدرسش رو کپی کنین تو گوگل و دانلودش کنین 

 

https://gratomic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DA%A9%D8%B3-%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-the-departure/

 

البته آهنگ های زیادی داره ولی خب اینجا نمیشه همشو گذاشت...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۵
الناز مقدمی

نظرات  (۱)

۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۲۴ دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال بازماندگان The Leftovers با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود سریال بازماندگان با کیفیت 720p Web-DL نسخه کامل

قسمت هشتم فصل سوم اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی