البته که این تمام من نیست

من از آنهایم , آنهایی که میمیرند حین دوست داشتن ...

البته که این تمام من نیست

من از آنهایم , آنهایی که میمیرند حین دوست داشتن ...

البته که این تمام من نیست

اینستاگرام , توییتر , تلگرام , فیسبوک و ... خیلی جاهای دیگه وجود داره تو فضای مجازی برای دیده شدن برای حرف زدن و برای به اشتراک گذاشتن ولی من نه میخوام دیده شم نه میخوام حرفام خونده شه فقط میخوام اینجا خودمو روحمو احساساتمو خالی کنم سبک شم ... نیاز دارم با کسی حرف بزنم ولی هر کسی یه برداشتی داره ... اینجا خودمم تنهایی ... بدون قضاوت بدون تنش و استرس ..
شاید گاهی کساایی هم ببینن ولی این دیده شدن برام راحت تره تا جاهای دیگه ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چند کلمه درد و دل

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ق.ظ

آدم هایی که بد هستن و کسی رو تحویل نمیگیرن ، همیشه عزیزن و از نظر همه خیییلی باشخصیت ان و همیشه مورد تمجید و تعریف بقیه قرار میگیرن !!

بی برو برگرد اینطوریه ...

حتی یکی بگه نه اصلا من اینطوری نیستم چرت میگه ... وقتی یکی به آدم محبت میکنه به مرور اون محبت تبدیل میشه وظیفه اش ...

ولی وقتی یکی هیچکسی رو تحویل نمیگیره و خودشو خیلی میگیره این آدم وقتی کوچیک ترین حرکتی بزنه که یه ذره توش محبت باشه همه از خوشحالی بال در میارن ... کلی ازش تشکر میکنن ...

واقعا دیدم که میگم...

همیشه سعی کردم هر کی ازم چیزی بخواد کمکش کنم ، همیشه نگران مشکلات بقیه بودم حتی بیشتر از خودش ...

ولی در نهایت وقتی خودم به کسی نیاز داشتم دور و ورم خالی بوده ...

تنها بودم ...

یه نفرم نبود که کمترین توجهی داشته باشه...

 چرااا  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چطور میتونین انقد وقیح باشین؟؟

مام بلدیم عوضی باشیم بلدیم کسی رو تحویل نگیریم بلدیم خودمونو بزنیم به بیخیالی تو مشکلات شما ...

ولی نمیتونیم نه این که کودن و احمق باشیم ، نه !!!

چون #دلــمــون نــــمـــیــذاره مشکلات بقیه رو ببینیم و ساکت بشینیم...

فکر نکین خیلی زرنگین برعکس به نظر من خیلی آدم های احمقی هستین

میدونین چرا ؟؟؟

چون دیگه از چشم میوفتین ...

دیگه نمیشه بهتون اعتماد کرد...

همیشه سعی کردم موقع مشکلات بقیه کنارشون باشم

ولی رفتار همه رو دیدم وقتی خودم نیاز به کمک داشتم ...

جالب اینجاست وقتی ام گلایه میکنی که نبودی و تنها بودم و ...

با وقاحت کامل تو صورتت نگاه میکنن و میگن سرمون منت نذار ، تو همیشه خودتو خوب نشون میدی تا از بقیه بالاتر دیده بشی...

 چقد میتونین بی شعور و وقیح باشین ؟؟؟

شعور ندارین که کنارم باشین حداقل خفه شین و ارزش کاری کردم رو پایین نیارین ...

دهنتونو بخاطر خودتون ببندین تا حداقل دوباره بتونین ازم سوء استفاده کنین !!

تصمیم گرفتم دیگه برای هیچکسی دلسوزی نکنم حتی به نزدیک ترین افرد زندگیم ...

خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند...

به این رسیدم تهش تنهاییم

هیچکسی برای آدم نمیمونه نه پدر مادر نه خواهر برادر نه دوست و نه حتی همسر و بچه ها ...

یه جاهایی خودت تنهایی ، تنهای تنها ...

باید برای خودمون وقت بذاریم ... باید یه قسمتی بزرگی از احساسات و روحمون رو بذاریم کنار برای خودمون ...

همیشه نباید همه چیزمون رو وقف دیگران کنیم

تا یه جایی که تنها موندیم دیگه احساس ضعف و تنهایی نکنیم

بهترین کسی که میشه تا آخر عمر روش حساب کرد فقط و فقط خودمونیم ...

.

.

.

.

.

پ.ن : من از زندگیم راضی ام با کسی مشکل ندارم ولی فقط دلم پره از خیلیا ...

خوشبختم ... خدا رو شکر ... ولی یه وقتایی حس میکنم فقط خودم و خداییم ...

همین ... 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۶
الناز مقدمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی